یزدفردا: مقاومت گلساپوش یزد با پنج گل میهمان خود یعنی فولاد هرمزگان را شکست داد و صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد.

به گزارش یزدفردا: ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران جمعه و شنبه این هفته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف ایران در حال پیگیری است که دوئل صدرنشینان لیگ برتر شامگاه روز گذشته در یزد برگزار شد.

ورزشگاه سلمان مردآباد از ساعت ۱۹:۴۵ شامگاه گذشته میزبان جدال دو تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران یعنی مقاومت گلساپوش یزد و فولاد هرمزگان بود.

جوانان سبز پوش گلسا که تا پایان وقت دوم با ارائه بازی کاملا برتر با سه گل‌ محمد معصومی زاده و تک گل حمیدرضا دهقانی با نتیجه ۴ بر یگ برنده مسابقه بودند در وقت سوم با اشتباهات بحث برانگیز داوری دو مرتبه دیگر شاهد فروپاشی دروازه خود بودند.

در وقت سوم این دیدار اعتراض بازیکنان و کادرفنی گلساپوش نسبت به قضاوت این دیدار بیشتر شد و در نهایت «محمد معصومی زاده» بازیکن مقاومت گلساپوش و «سید حسن میرحسینی» مدیر تیم گلساپوش با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

اما این پایان دیدار جنجالی نبود و شاگردان «مهدی میرشمسی» در حالی که با بازی را چهار نفره مدیریت می‌کردند گل پنجم را به ثمر رساندند تا به این ترتیب بازی بزرگ هفته به سود سبزپوشان گلسا خاتمه یابد.
 
مقاومت گلساپوش یزد با این پیروزی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا